Grädde i näsan

Idag vid fikat var det livat vill jag lova. Kommer inte ihåg vad jag gjorde med mammsen men hon skulle ge igen genom att smeta in grädde i ansiktet, mitt ansikte. Jag försökte ju givetvis stoppa det hela med det var inte så lätt. Jag hängde ut över stolen och höll i mig i soffan men ändå lyckades hon utföra dådet. Hon smetar in ansiktet och avslutar med att smeta in I NÄSAN! Äckligt, jag vet. Men så är det här hos familjen Rössel. Vardagssysslor.
      Jag har blivit insmetad med både ketshup och chokladpudding. Kanske för att jag muckar gräl vid matbordet? Hur som helst är det rätt kul även om man får offra sig lite.
Men du kan vara lugn, kommer du hit som gäst blir du inte insmetad av någonting. Men du kommer få porslin kastad till dig så det är bäst på att du kan ta emot *hehe*.
Detta är vårat sett att liva upp stämningen, förutom när jag slåss med pappa och storebrorsan. Mamma kan jag kivas med ibland men hon har så fula knep*mummel*. =)
Hur livar ni upp stämningen hemma?

Ikväll ska jag till Ida och sen ska vi köra till Karlshamn och köpa thaimat*gottgott*. Har aldrig ätit beställt thaimat. Eller jo om man räknar med på festivaler i såna stånd.
Sen ska vi se på The Others. En spökfilm. Hur ska vi se på den själva Ida? Jag är inte den tuffaste när det gäller skräckfilmer. Hehe, fråga pappa. Senast jag kröp upp nära han var i...höm...onsdags. Men då var det faktiskt om riktiga spöken på tv4+.

Nähe... dax att göra sig iordning för kvällen.
Svara gärna på frågan ovan. Tycker man får lite kommentarer ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits