How can this happen to me

Jahja... Idag är det då fredag. Hade religon i morse, ringde till läkarstationen och fick en tid en halvtimme senare. Pappa körde och hämtade mig.
Väl hos doktorn fick jag penecillin och nån nässpray. Måtte jag slippa dessa bihålor.
Det värsta är att jag inte får spela innebandy med brandmännen nästa lördag*snyft*. Kanske skönt ändå, jag slipper ju bli oroad av att hamna mellan väggen och stora starka karlar. Å inte blir man sönderskjuten på benen. Men.... det är ju kul, även om man blir bortdribblad ibland....jämt...alltid.

Kan dom inte jobba imon istället? Jag saknar dom så, och åka brandbil med. Att sitta i brandbilen med blåljus och sirener och se alla bilister väjer undan är en mäktig känsla. Och sen sitta jämte rökdykarna och hjälpa dom när de tar på sig luftpaket och sånt. Det finns inga pengar i världen som ersätter den känslan*ler för mig själv*.

How can this happen to me

Har någon hört den låten eller sett den musikvideon? Den är det bästa videon jag har sett, tror jag. Ni som inte har sett den kan jag säga lite kort att det handlar om en rattfyllerist som kör på en tjej. Först får man följa när brandmännen tar ut henne och samtidigt tjejens familj när de är hemma och lagar mat, spelar tv-spel m.m. I slutet får man se själva krocken och när de krockar med varandra så flyger alla i familjen bakåt. Måste ses för att förstås. Tycker att det visar så tydligt att den krocken påverkar hela familjen. Om tjejen klarar sig vet jag inte. Hon öppnar iaf inte ögonen i slutet.
Don´t Drink And Drive!!!

Nu ringde syrran. Hon vill att familjen ska komma och hälsa på henne i Asarum och se hur det ser ut efter deras ommöbleringen. Så nu är det dax att avsluta här.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits