Köra 200 kusar

Hehe igår tittade Ida och jag på en skräckspökfilm. Vi var alldeles ensama hos henne ute i lantsbygden. Vi var väl inte de tuffaste tjejerna då. Fast Ida satte ju kudden över ansiktet flera gånger, fusk juhe, då fick jag ju titta själv de sekunderna ;o) Vi satt ju på helspänn hela filmen och sen i slutet när en dörr öppnades skrek först Ida sen jag och sen asgarvade vi. Hur kan man leva sig in i en film så pass asså? Men roligt hade vi, eller hur Ida?

 Innan filmen körde vi till Karlshamn och köpte thaimat*mumma* och jag fick låna deras Saab 9000 med inte mindre än 200 hk*hehe*. Fast jag körde lugnt. Fick faktiskt köra den bilen när jag bara hade haft körkortet i fyra dagar. Fattar inte att hennes mamma vågade låna ut den. Är ibland lite läskigt att köra den för turbon rycker in vid en viss hastighet även om man inte gasar så mycket. Lite läskigt när bilen drar iväg utan att öka på gasen...Men kul är det. Den har ju någon sorts dumpventil. Till er som inte vet vad det innebär så låter det trrsss(svårt att skriva ljud) när man släpper på gasen. Vill oxå ha!

Har precis kommit upp ur badet. Ser ut som ett russin. Men det var varmt och gott iaf.

Dagens låt: Den låten i Libressreklamen. Joan Baez - (Ain´t Gonna Let Nobody) Turn Me Around

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits