Rullbandet

Gick på rullbandet igår på trendträningen i 70 min. I rask takt och ibland sprang jag. Givetvis hade jag med lutning på. Kul att få jobba lite. Fast jag var nära att snubbla, gick och tittade på tv och så råkade jag hamna för långt bak....
Men inte lika kul när jag kom hem. Ludde hade ju varit ensam från kvart i elva till fyra. Så han hade kissat ner sig i soffan. Och så hade han droppat lite på vägen ut. Fick ju göra iordning det innan jag kunde börja med maten. Sen igårkväll pluggade jag faktiskt lite*wow*.
Igår när jag skulle köra hem var det halt på vissa ställen där snön hade smält. Lite lurigt i skuggan vill jag lova.. Men körde man bara lugnt så var det ju ingen fara.

Idag har jag haft GIS och om en kvart börjar historian. Får väl tillbaka provet idag, hoppas på det bästa.

Fint väder är det idag med, ska ut och gå en runda tänkte jag, får väl ta Ludde på en minirunda med. kommer ju hem innan tolv så lite ska jag hinna med. Ska nog tvätta bilen tror jag och sen räkna lite fysik... Om jag är tillräckligt flitig så borde jag göra bältesundersökningen med.

Nån som sett Pinks nya video, stupid girls? Klockren, diggar den stenhårt. Det är rätt att tjejer ska spela rugby istället för att sitta och dalta med dockor ;o) Men men, det är väl upp till var och en...



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits