SKÅL!!

Sov till klockan elva idag. Skönt att få sova ut lite. Fast jag var uppe halv 2 för att kolla till Ludde så gick brorsan upp klockan 4. Förra natten var de uppe oftare ju.
Ludde fick lite laxeringsmedel så efter att han lättade på trycket andades han mycket bättre. Så han är mycket piggare idag. Han sitter till och med upp idag. Innan låg han bara ner. Jag vill inte ropa hej än, det har man ju gjort innan. Men nu kommer hoppet tillbaks, inte mycket, men det går att leva på.

Men dagens bästa nyhet, eller till och med årets, kommer här:

Min syster Jessica och henns pojkvän Daniel var i Oslo på en liten kryssning. Idag kom de hit på middag. Efter några timmar tittar jag till på Daniels hand. Ser en ring jag aldrig sett förut. Jag kastar huvet till höger och tittar på Jessans hand. En ny ring där med. Tittar ett par gånger på båda och ser att de ser lika dana ut. Skriker mamma! rätt ut som sitter mittemot mig. Jessan och Daniel bara ler. Mamma blir jätteglad och kramar om båda två, jag blir tårögd. Äntligen något att glädjas åt vid denna svåra period. Är så glad för er skull. Ni passar varandra perfekt.

Så innan jag hoppar i badet så skålar vi för de förlovade och Ludde som kämpar på, SKÅL!!

Och imon ska man till brandstationen, kan det bli bättre?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits