Skoltrött som faen

Lille Ludde. När jag gick upp idag satt han i köket och gnydde när han hörde att jag var uppe. Stormatte hade ju kört till jobbet.
Varje gång man öppnar dörren när man kommer hem undrar man om han har fått ett anfall. Nu när han är så gammal så går det kvickt. Jag ser till att jag kommer hem så fort som mögjligt. Har svårt att koncentrera mig i skolan när jag vet att han är hemma och väntar.
Har svårt att koncentrera mig överhuvudtaget. Är mycket nu. Men jag blickar framåt till nästa lördag. Brandstationen nästa. Saknar dom så.

Fysiken går inte så bra just nu. Ligger efter rätt bra vill jag lova, orkar inte med det. Historiaprov på tisdag, tradigt men det e bättre än fysik. Och så massa religonläxor. Och teckenspråkläxa tills imon, men teckenspråk är lätt tack och lov. 
Problemet är att jag inte har nån vidare lust att göra läxor. Snart ska biologibreddningsarbetet och projektarbetet vara klart men jag har bara inte orkat göra nåt flera veckor. Inte bra, jag vet. 

Har glömt berätta om en sötis på gymmet. Har ju trendträning där varje måndag och han står i receotionen när man ska gå. *sucka* Så söt med de blåa ögonen och vita leendet. Man blir ju knäsvag varje gång han ler mot en.  

Nähe nu ska jag byta datasal till den bredvid. Har GIS nu. Tänkte ju göra lite nu på rasten men de har lektion i den salen tills nu....

Kommer snart hem till dig Ludde =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits