Solen skiner

Var ute och skulle springa igår i det fina vädret men fick ont i bihålorna så jag fick gå hem i stället. Hoppas att det bara var en engångsförteelse, vill inte gå på penicillin igen vill jag lova.

Luddes hosta är mycket bättre nu. Vi får se hur det blir...

Pluggade hela dagen igår. Gjorde äntligen historiaprovet idag, det gick bra...
Har precis gjort lite GIS men fastnade... Har ju kommit efter i det med.
Har kommit efter i det mesta, men nu börjar jag så småningom få tillbaka orken.

Mamma har stickningar i överläppen och domningar i gommen. Är ju för MS:n. Inte kul att hon ska behöva ha det så här resten av livet...Men men, kunde varit värre.

Fint väder har vi idag igen. Ska snart ha teckenspråk och sen trendträning, jag får börja lite lugnt. Får se om man träffar sötisen i receptionen ;o)

Nähe...ha en trevlig dag alla glada läsare.

Dagens nyhet: Våren har kommit!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits