Betapet

Usch vilket kallt väder det var idag. Tur att man har sin lilla bil =) Men det var lite halt på vägarna....

Började inte förrens 12.05, historia i 90 min. Hur tradigt som helst. Och sen 10 min rast och 90 min religion, ännu tradigare. Tack och lov slutade vi kl. 14 eftersom vi fick en läxa.

Sitter just nu och spelar betapet med mamma. Det är det enda hon kan göra på en dator.. Och då är det en annan som får ställa upp när hon blir sugen att spela.
Brukar förlora men denna gången leder jag överlägset*jippie*.

Oj vad många det är som läser min blogg - inte!  Kanske blir mer sen när jag börjar berätta om en dag på brandstationen. Brukar ju vara massa tet från brandmännen som kanske är kul att läsa om =)

Nähe nu är det färdigspelat. Jag vann! Även om det inte är mitt favvospel så är det alltid kul att vinna*hehe*.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits