Bloa ner osten

Sitter i skolan och häckar... Har precis haft GIS - Geografiska informationssystem. Kanske kan vara bra att ha i framtiden.
Förstörde mina byxor igår. Eller ja, gylfen... Det var lite sönder innan men jag lagade det så bäst jag kunde och sen igår när man reser sig från bilen hör man hur hela gylfen går sönder. Tur att man hade en jacka så slapp man visa den*typiskt mig*.

Råkade visst bloa ner osten igårkväll. Skar mig på osthyveln, hur lyckas man med det?

Tur att man inte behöver oroa sig för den där Hagamannen. Tur att man inte är rätt överhuvudtaget när man går ut. Men jag måste erkänna att jag tittar bakom mig ibland och håller stenhård koll på den jag möter i mörkret.

men nu måste jag ha historia

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits