G i svenska B

Kan man skriva hur många inlägg man vill per dag?

Iallafall så var det inte min lyckodag idag. Fick veta att jag bara får G i Svenska B. Okej inte så farligt tycker ni, men sanningen är att jag måste ha runt 15 i poäng för att komma in på SMO. Kom hem helt förstörd till mamma. Tur att mamma var hemma. Hon kan trösta en.
Fick blommor av pappa sen när han kom hem, han sa att jag är så duktigt även om jag fick G i svenskan. Tur att pappa också kan trösta.
Men efter lite räknade så kommer jag få 14.84 om jag har VG i resten av ämnena. Men jag kan ju få högre i minst tre av dom. Hoppet är väl det sista man lever på?

Hur ska man få mer folk att läsa sin blogg? I min lunadagbok är det 10-20 som läser mina inlägg...

Nu kommer katten upp. Vill ligga i mattes knä som vanligt. Gulligt? Visst, men ibland liiite för jobbig.

Ska kanske se en film snart som brorsan har fått hem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits