Klippa navelsträngen

Sitter i skolan och drygar. Har sovit oroligt inatt och sen tog det några timmar innan jag somnade igår*sucka*. Tror att man börjar bli orolig för nästa vecka...Köra 15 mil själv. Hoppas att det inte är snöstorm iaf. Har aldrig kört iväg så långt själv. Och sen ska jag vara hemifrån i en vecka. Har inte varit borta så länge heller. Måste ju snart klippa navelsträngen...

Tänk när man flyttar hemifrån sen. Ev ner till Lund. 15 mil hemifrån. Ingen bror som slår en(fast det e ju kul). Inget hams vid middagen, mamma och mina spotta-mackaroner-krig kommer upphöra. Ingen katt som kommer när man sitter vid datan eller väcker en och väntar utanför dörren och vill in. Ingen pappa som jagar runt en. Och hemma kommer det vara superlugnt utan mig. Ingen som tigger bråk eller tetar alla, helst på en gång.

Tur att man har en bil då så att man kan komma hem lite då och då. Men det kan ju omöjligt vara ofta, bensinen kostar ju. Och pengar måste man ju snåla med. Telefonen kommer bli min livlina....Tack Bell, för det var väl han som uppfann den?

Var rädd att det skulle bli ett larm när jag hade kört iväg men nu har jag fått det bekräftat att inget hände.

Har bara en lektion kvar idag. Sen ska jag hem och kolla på bilen så allt är ok tills på söndag. Får väl köra en tag med lista snart. Måste ju ha en hel del =)
Tack för att du vågar ta hand om mig nästa vecka, förstår inte hur du vågar ;o)
 Kör försikigt i snöyran!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits