SMO ringde

Idag har man blivit uppringd av Peo på SMO. Ska ju praktisera där vecka 5. Han berättade att jag skulle få följa med en tjeja som hette Emma, hennes klass då förstås. Peo kanske vara rädd att ge mig en kille ; )
På måndagen så blir det teori, brand ska det visst vara*jippie*. Och sen resten av veckan ska det vara praktiska övningar som losstagning, säkring och sådant. Ska bli svinkul asså. Skulle egentligen ringt han på måndag men han ringde när jag lyssnade på musik. Tur att han inte ringde under en lektion...

Fsat jag börjar bli nervöser. Ska ju bo hos nån jag aldrig träffat. Kompisarna fattar inte att jag vågar. Men jag har ju chattat med han i webbkameran några månader nu. Jag följer min kvinnliga intution =)

Men nu får man se om man får reseersättning. Ska ju köra bil ner och de vill inte betala, bara för tågbiljett men då måste man visa kvitto på biljetten. Men det verkar ordna sig. Jag är den enda som behvöer reseersättning i klassen. Bara jag och en till har praktikplats. Så de ska ta pengar från NV-sektorn*hehe*.

Längtar till imon. Ska teta brandmännen lite som vanligt. Fast jag kommer väl få blåmärken efter innebandybollen på benen som vanligt*grr*. De bara leker med mig i idrottssalen... Men ibland lyckas jag knuffa mot bjässarna, perfekt med låg tyngdpunkt*thihi*.

Ojoj nu börjar läsarsiffrona stiga. De kan gott och väl stiga lite till tycker jag =) Och om det e någon som har en egen blogg kan ni ju hojta så jag kan följa er ;o)

Nu går snart bussen...hem och laga middag*tradigt*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits