Tio blåmärken och ett mål

Idag har man varit på brandstationen. Var nära att jag inte kom utanför gatan. Var 20 cm snö med bakhjulsdrift. Tack och lov hade pappa lagt massa tyngder därbak så jag kom fram till sist.
Fick ju bara denna dagen med att hjälpa de med snöskottning =)

Sen var det inte så mycket. De gick igenom första bilen. Så nu kan man knäppa en barnkrage..
Jag tvättade min bil fast bara på insidan... Och sen var det innebandy.. Tio blåmärken och ett mål från min sida blev resultatet. Var lite öm i kroppen efter att knuffa med de bjässarna. Man e ju rätt liten om man säger så..

Hehe ett par brandmän skulle fixa till så att strålkastarna skulle hissas upp. Funkade inte att få upp dom. Och så när dom står där och grejoar går ju denna upp... Och sen fortsätter den upp i kabelstegen och dom blir smått hysteriska och försöker trycka på allting. Tillslut så går ju denna ner igen. Jag garvade ihjäl mig iaf =)

När jag skulle köra hem vid halv sju så bad alla mig köra försiktigt, och det gjorde jag faktiskt =) Även om jag gasade till på bakgården, antar att de tittade för de skulle se om den gick igång... De e så goa så...

Men nu tar det en hel månad innan jag kan komma dit nästa gång. Det gänget jobbar bara en lördag i månaden.
Nähe...börjar bli trötter..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits