Doodah

Oj vad tiden går.

I tisdags var det biotime. 2 ½ timme i en knökfull biosalong. Varmt som tusan, som om det inte räckte med att man dör i värmen på jobbet. Men men.... filmen var bra. Johnny Depp lyfter hela filmen...

I går åkte syrran och Daniel till Bulgarien. Hoppas att det är fint där nere ;o)
Igår började jag slipa och spackla på min bil. Pappa hade börjat lite i måndags med att ta väck rosten.
Men nu ska det putsas och färgas...Tar sin lilla tid.

Norrmännen har åkt. Men jag har inte haft problem med de de senaste dagarna. Har fått packa upp buren själv. Igår tog jag 6 burar. De väger mellan 300-500 kg st. Så lite tar man ju på en dag. Men allt demonterar man ju inte.

Blev klappad på kinden av M idag. Haha, han hade legat risigt till (i min hjärna alltså) men sen ändrade jag mig lite...

Ska duscha och sen ska vi på middag oss Ida.

Dagens låt: Cartoons - Doodah

Kommentarer:
Postat av: hf

Kvinna sok brand"man". Ett patetiskt politiskt beslut. En kvinna kommer aldrig bli en i gänget på stationen...

2006-07-26 @ 23:20:09
Postat av: Brandkvinnan

Jaså? Jobbar du som brandman och har en kvinna på stationen?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits