Jädra norrmän

Jag ska se till att norrmän inte får komma till sverige. Iaf inte till mitt jobb...
Några personer inom samma företag från Norge har kommit för att "hjälpa" oss.
Istället har en av dom tagit min plats. Eller ja, demonteringsbordet står jag vid. Men packa upp ur buren till min bana har tagits. Det betyder att istället för att växla med att demontera och packa upp så står jag BARA och demonterar.

När man packar upp ur buren så sorterar man och lite sånt. Tiden går mycket lättare när man klipper kablar från lampor, radio och så vidare. Men nej. Nu står jag själv vid den banan han packar upp på. Det betyder att när banan är full med apparater kan han inte lyfta upp mer förrens jag har demonterat mer plats. Det betyder att jag känner mig stressad hela j*vla tiden.

Så idag har jag nog satt världsrekord i antalet suckningar på förmiddagen. Trodde jag aldrig skulle komma hem.
Min fot började bli bättre när jag fick stå vid buren men nu när jag demonterar hela tiden och drar över tv-apparter har jag fått ont i foten igen.
Och dammet från tv- apparterna gör att jag nyser hela tiden. Har mask ibland med det är varmt och jobbigt.
Alltså har denna norrmannen gjort jobbet till ett helvete. Men jag ska fasikens få han att packa upp till några andra.
Men då kanske ni tänkte att varför kan inte han demontera lite? Nä det kan han inte för han har inte lärt sig det. De skickar några från företaget som inte kan demontera!!!
*gahh*

Nu ska jag ut och cykla med far och bror.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits