Sjukhuset på monday

Jag är rätt så trött idag. Att vara sjuk tar på krafterna. Sover ju jämnt. Hade feber igår när jag gick å lade mig. Ikea får vi ta imon då jag förhoppningsvis är bättre.

Har betalat alla jag är skyldigt, dvs 1300 till pappa för bilen och lika mycket till mamma för glasögonen.
2300 för en 19-tum plattskärm. Men fick ju 1000 kr av mamma och pappa på studenten som ska gå till den.
Så jag har väl ca 2500 kr kvar som ska räcka i en månad. Ska nog inte bli så svårt.

Fick 7400 kr på tre veckor på jobb. Längtar tills nästa löning då jag jobbade en lördag och fyra veckor. Ni kan se dollartecken i mina ögon va?

På måndag ska jag till sjukhuset.
För foten.
Som aldrig blir bra.
J*vla fot.
Jag måste ju träna om de ringer och vill testa mig till deltid i höst.
Och så måste jag bli frisk.

Lyssnar som en galning på Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice
Laddade hem massa låtar från gruppen iförgår. Rätt så bra grupp, lite country.
Nähe.. städa rummet. Om jag säger bombnedslag så kanske ni förstår?

Ps. Diggar syrrans smajlis på magen med vindruva i naveln, om man skulle lägga upp bilden här.... Ds

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits