Sommar ;o)

Älskar att ta kort med min digitalkamera...

Sommar ;o)


Ja det är sommar ute. Och jag försöker njuta så gott det går, bada, snorkla, cykla, åka inlines, köra bil, vara på stationen, gå på bio och....jobba inomhus 8 timmar per dag... men men...

Pappa och jag cyklade i 1 h 40 min iförgår. Blev ett par mil iaf. Det är så fint väder. Förutom att det var motvind.

Skrev jag att pappa, brorsan och jag cyklade 3 mil för ett par veckor sen? Hursomhelst försöker vi få upp cykelkondisen lite. Börjar i lite lugnt takt. Fast inga korta rundor men iaf. Man blir ju inte så trött när man tar det lugnt och njuter av att svischa förbi vackra gårdar och ängar på landet. Särskilt när man kommer till Bräkneån och havet. Underbart att cykla då =o)
Havet kan man aldrig flytta ifrån.

Usch nu har HELA familjen semester. Fyfasikens vad orättvist. Jag tror jag ska försöka få en dag ledigt så brorsan och jag kan åka upp till Ullared.

Dagens låt: Anna Vissi - Everything

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits