Bilbranden

Bilbranden

Tänkte dela med mig den fina bilden jag tog förra lördagen på larmet ;o)

Idag så har jag rensat stuprännorna och tvättat altantaket med högtryck. Är lite skitig nu.
Satte på skattemärket på min bil. Funderar om jag ska tvätta bilen idag eller nästa helg...

Hehe jag är misstänkt för mordförsök på pappsen. När han tog på sig sina shorts puttade jag till honom, meningen var ju att han skulle bara sätta ner foten igen. Men nopp, han satt ju fast med foten i shortsen så han kunde ju inte sätta ner benet. Så han flög in i dörren nån meter bort. *ops*. Då sprang jag... Det var lixom inte meningen att han skulle flyga så. Men kul hade jag iaf ;o)

Dagens låt: Cascada - Everytime We Touch

Bara en vecka till station. Kommer ha fullt upp varje helg nu. Jag ska till brandstationen en lördag och en söndag varje månad. Titta på bio. Ha en grillfest. Gå på Tosia, Östersjöfestivalen. Midsommar nästa helg. Paintboll någon helg med.

Och så ska jag jobba varje vardag. Tråkigt men oj vad pengar jag tjänar. Har väl nästan tjänat in min bils köpevärde på en vecka. Inte illa pinkat. Okej 3000 bara...Sen kommer ju skatten med*blä*.  Men jag måste väl tjäna 25 000 denna sommaren, hoppas jag.

Nähe ska väl snart ut och cykla. Eftersom min fossing inte alls är bra än så kan jag inte springa.
Krya på dig Anna!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits