Blankat (stavas det så?)

Solade lite igår och idag, börjar bli brun =)

Körde till skolan idag, vi skulle göra skyltar till kortegen. Fick pengar från nästan alla som ska åka i lastbilen. Fan vad kul det ska bli när man står där på flaket och sjunger "för vi har tagit STUDENTEEEN!!!"

Nu är det bara matlagning och bakning som är kvar. Byxorna ska sys upp.


Har städat lite i mitt rum idag, ska fortsätta lite sen efter maten. Sen ska det spelas CS över internet med brorsan och Stranne.

Grillning hemma hos mig den 17 juni kl 18.00 till den som är intressead ;o) Dricka medtages själva. *höhö*

Gud vad kul det är att köra sin lilla bil igen. Vad jag har saknat den.
Snart ska Björn och jag tävla känns det som. Se vems bil som har mest drag*höhö*. Ni hejjar väl på mig? ;o) Jag vann över hans förra bil iaf, men det är osäkert på hans nya...

Jag ser ut som en panda efter solningen. Man ska ju ha såna ögonskydd när man solar. Blir ju vit under ögonen...
Tips någon?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits