Fast jobb

Redan tisdag. Gäsp...
Jag drömmer hela nätterna känns det som. Trött på det nu. En sak om man bara drömt nån enstaka lycklig dröm. Men det gör man ju inte. Har nog aldrig vaknat med ett leende på läpparna. Snarare vaknat och undrat vad som är riktigt och om familjen fortfarande lever. För ja, jag har drömt att någon familjemedlem råkat ut för något hemsk. Eller när jag fick välja vilken i familjen de onda skulle skjuta annars skulle ingen leva.
Ja listan blir lång...

Jag är så trött. Jag vill sova lugnt.

Idag fick jag byta plats på jobbet för att dela massa tv-apparater. De är så stora och klumpiga tycker jag... Sen fick jag dela pc-lådor. Lite roligare.

Ida och jag badade i Svartasjön igår. Fint ställe. Men jag vet varför sjön heter just Svartasjön. Man såg ingenting under ytan, inte ens när man kom en meter till stranden...

Just det ja, jag fick ju anställningsbevis idag. Får jobba till 31 aug. Dagen innan jag börjar på SMO om jag kommer in. Gäsp... Ingen vila här inte.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits