Gå som en kvinna?

Idag har mamma och jag handlat på Maxi och Willys. Jag körde =) Fast mammas bil då...

När jag skulle dra vagnen bakom mig för att underlätta för mor hamnade givetvis hälen under vagnen. Den onda foten, fan... Det gjorde ont.
Idag är jag öm. Svullnaden har gått upp en aning, fast bara ytterst lite. Går jag för mycket tros?
Gör ont i foten att gå i klackskorna men jag måste lära mig gå som en kvinna*blä*.

Sen har jag solat för sista gången, klippt mig, köpt ballonger å dylik till lastbilen och strykt kläderna tills imon. Fotografering då ju mellan 11.00 till 19.00. Spex däremellan. Hoppas jag får korttid innan spexet.
Ska vara utklädd till Greenpeace, lätt ju...Hjälp mig!

Mamma lade upp mina byxorna med.


Nähe mycket att göra, ska tvätta mig ren tänkte jag...

Ps. Håret blev skitfräsigt!!.Ds

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits