Grillat och badat

Ja här har det hänt mycket.
Jobbar och sliter på jobbet. Fast nu när vi delar pc-lådor är det mycket roligare. Man får klura ut hur man ska få ut kretskorten och hårddisken.

I fredags var jag med brorsan, Ida och Stranne och grillade vid trehörnan. Ida och jag badade medan de andra skötte grillen.

Igår var jag med syrran, Daniel, brorsan och Ida och spelade kubb och drack lite alkohol hos Ida. Hehe man missade ju mer snabbsar man fick ta. Skulle ju ta en kork varje gång man träffade. Kul, kul =)
Käkade go mat igår och tårta.

Idag käkade vi janssons och lite sånt. Sen åkte Stranne, brorsan, Ida och jag till Blanksjön och grillade. Fast det blev misslyckad grillning.... Men så kan det gå. Ida och jag badade medan de andra fiskade. Vi fick ju simma ut när deras krokar fastnade i nån sten...

Så nu har vi precis kommit hem.
Nu ska jag bada och packa för morgondagen. För min sovmorgon och lediga dag ska jag tillbringa på det bästa stället på jorden...

Brandstationen....

Och jag ska ha så kul.

Och teta gamlingarna. *thihi*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits