Jag vill byta sommarjobb

Gäsp...
Pust...

Det är jobbigt att ta steget ut i vuxenlivet. Gick upp kvart i sex idag, började sju. Tog en halvtimme innan jag vaknade ur koman. Alltså, jag är ingen morgonmänniska. Det enda som får upp mig på glatt humör är att jag ska till stationen. Men det skulle jag ju inte idag, även om mitt gäng jobbade.
Nopp jag skulle montera isär datorer och tv-apparater. Det finns nog inget tråkigare och enformigare. Idag hade jag bara massa dataskärmar. Hallå, jag monterade isär plattskärmar, och de fungerade säkert. jag som vill ha plattskärm, tyvärr är de förstora att stoppa i fickan...


Jag vill till stationen, där är det mycket roligare.
Det var dammigt och slitet på technoworld vill jag lova. Kanske känns bättre imon för nu är jag inte alls pigg på att lägga hela sommaren inomhus och hålla på med sånt.

Jag är helt slut, vill sova...



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits