Keep going

Okej det känns lite bättre idag, efter flera hundra dataskärmar och tv-apparter. En del dataskärmar är gigantiska och är så dumma att ta isär. Men jag börjar få upp tekniken nu.
Kommer få muskler iaf. Och ömma fötter...
Cyklade till och från jobbet idag ;o)

Kompletterade mina slutbetyg till SMO idag. Skickade nyss iväg dom. Nu tar det till vecka 28 innan jag får veta. Vecka 36 börjar plugget ifall man kommer in.


Jag saknar fortfarande gäng 3 juhe. Inte alls lika kul på detta jobb.
Står och flinar ibland när jag tänker på dom, bla när B hivade mig ombord när jag nyss blivit räddad*hihi*.

Fint väder ute. Brorsan tog en tur på inlines. Borde med ut, men jag tar det lugnt med foten. Har ont i den ibland på jobbet, onödigt att börjar med allt på en gång. Cykling och stå upp hela dagen räcker ett tag.

*gäsp*
Sov inte så mycket inatt, varmt som faen. Vaknade klockan fem och stördes av en fluga i fönstret men jag var får lat att gå upp. Somnade inte efter det.
Drömmer gör jag hela tiden, varför?

Drömde om Ludde igen.
Min lilla Ludde.
Om han bara hade varit här nu, firat min student...
Tänker på han varje dag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits