Mycket att göra

Jaha då har man en del att berätta. Men jag har lite bråttom om man säger så...

Så det blir kortfattat:

Onsdags kväll:
Grillning och tältning på Tjärö. Mysigt och kul med lekar och grillning. Tyvärr regnade det lite, blött i det höga gräset vi tältade på med en massa fårskit. Vaknade av bräkande får kl 4 på torsdagsmorgonen.

Torsdag:

Mamma och jag var i karlshamn och köpte kavaj och finbyxor.

Fredag:
Var i skolan och gick igenom lite med klassen och spex, lastbil m.m.
Mamma och jag körde in till Karlskrona för att hitta en blus eller dylikt till kavajen och västen. Hittade inget.
Jag besiktigade min bil som gick igenom, körde hem, käkade pizza. In till Ronneby i varje affär, hittade varken skor eller blus.

Lördag:

In till Karlshamn, slapp kryckan. Gick i varje affär. Efter några timmar hittade vi ett linne och skor med klackar på.
Kommer att dö på kullerstenarna när jag ska gå i klackade skor... Fast de är ju inte så höga men ändå..
Sen tvättade jag min bil invändigt. Rostdamm överallt. Gjorde iordning i bagaget, var rörigt. Fick ta ur allt och sätta dit mattan och reservhjul som det skulle vara. Sen fyllde jag på olja och lite sånt under motorhuven.

Idag ska jag tvätta utsidan och sen ska jag ner och sola. Städa mitt rum, ser ut som ett bombnedslag. Nu kan jag ju bära saker utan kryckor.

Imon är det klassträff som jag nästan själv ordnat... ;o)
Nähe nu så ska jag sätta igång.
Ha´de

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits