Sällskap

Nu är jag lycklig igen. Efter en dag på brandstationen mår man prima :o)

Hade sällskap i sängen inatt.
Av denna kelgrisen:

Sällskap

Precis när jag skriver så skriker Fia i trappen och hoppade nyss upp på databordet...
Hon har blivit mer kelen sen Ludde dog.

Nähe, sov illa inatt så jag har inte kommit igång än. Det är ju kanonväder idag. Ska ta fram shorts och linne och börjar slipa på bilen tänkte jag.
Får se om det blir något sillafiska idag. Isåfall mot kvällningen.

Får inte missa reprisen av Grey´s Anatomy idag. Missade ju det i tisdags när jag tittade på Mission Impossible 3 på bio i Karlskrona med brorsan och Stranne.

Nu ska jag bädda och ut å bli ännu brunare vid min pärla...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits