22 larm

Glömde ju berätta att jag drömde om Ludde igår morse. Någon hade kommit med flera kartonger med grisöron. Bredvid kartongerna sitter Ludde vid diskbänken men istället tittar han med sina bruna ögon på mig. Kom ihåg att jag tänkte att han är ju död varför sitter han här? Sen tänkte jag att jag fick en extra chans att klappa och pussa honom när han kom för att hälsa på. Men jag hann aldrig gå fram till honom för jag vaknade.
Syrrans sambo som oxå var så fäst vid Ludde vaknade igår imorse och såg Ludde jämnte Jessan. Han fick blinka flera ggr för att Ludde skulle försvinna. Lite läskigt... Pappa har oxå drömt om honom. Han spökar för oss alla lilla Ludde.

Ler fortfarande efter gårdagens tet ;o) Så iaf ni ser mig le så tänker jag på brandmännen*hihi*.

Har läst liiite fysik idag. Strykit massa jeans. Badad ett varmt bad. Käkat mat och glass. Suttit här, imorse då.
Och så ska jag bädda rent i sängen. Täcket har legat ute på balkongen hela dagen så det ska väl vara luftat vid detta laget.

Just det ja, gårdagens larm blev det 22:a i mitt liv*thihi*.

Själv lyssnar jag mycket på Magnus Bäcklunds låt nu, man blir verkligen upprymd av den...

Nähe keep going. Fick ju hjälpa syrrans med hennes nya mobil. Hon e ju inte så hightech på tekniken*ler*.

Är det nåt ni undrar om brandstationen så e det bara till att fråga =o)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits