Åkt minibuss till Lund

Den där bältesundersökningen blev aldrig av, imon kanske.

Mamma ringde till veterinären idag. Ludde ska dit imorgon 17.30. Får se om jag orkar hänga med. Det är stor risk att han inte kommer hem igen. Fan.... Även om man har förberett sig är det inte lätt asså. Han är ju pigg vissa stunder och ligger på rygg och sover så gott. Han äter och tigger precis som vanligt. Men ibland ser han så deppig ut och har tungt att andas, och så hostar han så illa ibland. Han tycker inte det är roligt att gå ut längre. Varför kunde man inte tala med djur? Vill han leva? Vi har ju alltid sagt att så länge han äter så är det ingen fara, men jag vet inte längre...


Var i Lund idag. Geografiska Informationssystems föreläsningar(GIS). Snacka om boring, gick upp kvart i sex idag*seeegt*. Sen sitta två timmar i en minibuss. Men jag hann shoppa lite. Först hade vi så gott om tid på oss så vi satt på Mcdonalds och pratade i godan ro. Men då började klockan ticka iväg och så skulle vi kolla på kyrkan. Trodde ju at det var en toalett där men icke, fick ju springa som en galning, var lixom bara tvunegn att hitta en. Men vi hann med bussen*hehe*...

Mamma satt här nyss för att läsa om sin sjukdom. Det verkar som om hon ska behöva vara så här trött hela tiden. Hon ska ev få bromsmedicin. Hon som redan tar atros, bricanyl och en till medicin för astman. Jag önskar att jag kunde ta en liten bit av det onda så det lättade lite för henne, men det går ju inte.

Har skrivit mycket på projektarbetet nu. Är helt klar om karossen, skriver ju om bilens säkerhetssytem. Nu har jag bara om krockkudden, lite andra säkerhetsdetaljer och hur man klipper i en bil(inte bra att klippa så att man utlöser krockkudden tex). Är det någon som är haj på det där med klippa så hör gärna av er. Har glömt fråga grabbarna ju. Och så ska jag ju inte dit där förrens nästa lördag, börjar bli bråttom*hehe*.
All fakta är välkommet, hittar inte så mycket om det där med klippningen, även om jag har läst sådär hundra brandtidningar*sucka*...

Och så kan gärna någon expert förklara innerligt hur människans skadas i en frontalkrock(krock mot tex träd oxå) i 50 km/h utan bälte. Låter hemsk men gärna personliga erfarenheter. [email protected] om ni inte vill ta det här ;o)

Drömde massa mardrömmar idag igen. Så trött på det, man sover ju så dåligt och så mår man så kass när man vaknar. Ibland har man mardrömmen i huvet hela dagen...

Nähe nu ska jag försöka pigga upp mig lite, med ett varmt bad kanske...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits