Akuten

Det är lite bättre nu faktiskt. Har inte gråtit idag iaf. Fast jag har ju bara varit uppe i en halvtimme.

En olycka kommer sällan ensam säger man ju. Min kompis Idas mamma hade spytt och varit jättedålig så hon fick åka in till akuten igår. Körde givetvis upp till Ida för att hålla henne sällskap medan hon väntade på telefonsamtal från sin far. Vi tittade på tre filmer på raken*hehe*. Hennes mamma fick stanna över natten. Hoppas att hon blir bättre snart. Tänker på dig Ida.

Idag måste jag skriva om krockkudden på projektarbetet. Det är inte långt kvar tills det är inlämning*iii*.
Fint väder är det idag med, kanske ska gå en prommis i rask takt, måset ut och rensa tankarna lite. Sist jag gick ut var ju med Ludde.
Igår när jag hade ätit middag så orkade jag inte äta upp allt, brukar ju ge det till Ludde. Hann precis tänka att det blir lagom till Ludde när jag kom på mig. Vi saknar dig vill jag lova. Men jag vill tro att du är här hos oss, du går säkert runt i huset utan att vi ser dig. Fan nu gråter jag igen... Fia saknar dig vill jag lova. Hon tittar efter dig...

Dagens låt: Juanes - Nada Valgo Sin Tu Amor

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits