Bodyjam

Trendträningen var askul =) Vi hade bodyjam idag igen. Hur kul som helst att vicka på arslet och dansa till dunket ;o) Vi ska ha det nästa vecka oxå*jippie*. Hann inte hälsa på sötizen, ett gäng med brandmän kom ju in i samma veva*hehe*. Fast det är ju inte samma stad som jag är i...

Ja det blev inte så mycket läxor idag faktiskt, är trött, skyller på det.

Fan det var första gången jag kom hem från skolan, själv oxå. Brukar ju alltid ta ut Ludde så han får kissa. Men idag var det ingen som jag behövde ropa på. Vi tänker på dig hela tiden, men jag antar att du hänger med oss här hemma, jag hoppas på det för det tröstar en.

Dagens låt: Carlene Carter - Every Little Thing

*
Every little dream I dream about you
Every little thought I think about you
It drives me crazy when you go away
I oughta keep you locked up at home
And like a wild horse I wanna break you
I love you so much I hate you
Every little thing reminds me of you
Honey when you leave me here all alone*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits