Bränschleschyschtem

Drömde en massa inatt, fast ingen mardröm iaf.

Idag när jag skulle ta disklasen vid diskhon kröp en stor, fet, äcklig spindel under den så den hängde ju med när jag tog lasen och var vääääldigt nära handen. Jag skrek och kastade ifrån mig lasen, fy fan vad rädd jag blev. Det blev mamma med av mitt skrik*höhö*. Mitt hjärta bultade rätt hårt. Så mamma fick ta död på den*hehe*.

Idag på fysiken kom en snubbe från Växjö som skulle prata om biobränsle i en timme. Vi har ju redan lyssnat på honom, hela klassen alltså. Meningslöst att lyssna på samma sak en gång till*baa*. Dessutom ska jag inte gå på växjö universitet. Föreläsaren läspade och hade långt skägg, precis som en professor. Så jag satt och ritade lite för att fördriva tiden. Bränschleschyschtem. Kul att lyssna på*not*.

Skrev en massa på arbetet igår, fick en del gjort. Men jag är inte klar än på långa vägar. Men imon har vi ju ingen religion på morgonen så jag börjar klockan tio i ett imorgon. Får extra tid till arbetet då ;o)

Nu ska vi ha GIS...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits