Det blir ljusare igen

Åå vad religionen var kul... *not* Eftersom läraren oxå har filosofi kan ni ju tänka er vad mycket det är som ska diskuteras... Fast det kan vara rätt kul ibland när de börjar prata om nåt helt annat*hehe*.

Idag när jag skulle duka av hade jag inte alla hästar inne. När jag tagit av blomman och ljusstaken rister jag duken. Och vad gör jag sen? Jo jag lägger på duken, blomman och ljusstaken igen*gah*. Mamma hade jättekul och lättad att det inte bara e hon som kan göra sånt. Jo tjena, jag börjar redan bli gammal och senil*buuä*.

Dagens låt: Triad - Tänd ett ljus
Tänd ett ljus och låt det brinna
låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu
men det blir ljusare igen
Så tänker jag just nu iaf. När brorsan backade in bilen på uppfarten så skulle jag precis ropa på Ludde att husse kommer snart in, vilket jag gjort så många ggr. Men jag hinner givetvis inte säga nåt...

Brorsan hade fått hem nån manick så man kunde styra en lampa med en fjärrkontroll. Så den ska han testa på pappa när han gått och lagt sig, tända släcka tända släcka. Pappa vet givetvis ingenting om att Björn fått hem nåt sånt. Stackars pappa, jag hade skrikit ihjäl mig om det hade hänt i mitt rum. Så innan jag lägger mig ska jag nog kolla extra noga för han fick hem två par sådana där saker. Man kan aldrig lita på honom.

Nu hade mamma och Björn diskuterat om man skulle flytta min säng iaf jag sover oroligt pga det...
Ja alla sätt ska man väl prova...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits