En liten dikt

Usch nu har jag håltimme till 12.50... Men jag ska försöka göra lite nytta idag. Gjrode inte så mycket igårkväll iaf. Läste bara lite i GIS boken.
Imorse hade vi tråkig religon, skrev en dikt under tiden:

En vecka har redan gått,
efter du i himlen numer springer.
Men vi har fortfarande inte förstått,
att vi aldrig mer kan pussa dina kinder.
Vi tröstar oss med att du hade ett bra liv,
och att du gav oss många fina minnen.
Ta nu i himlen ett stort kliv,
så blir du ung igen i dina sinnen.
Men en sak ska du veta,
du finns alltid i vår famn.
Så behöver vi aldrig mer efter dig leta,
och aldrig mer ropa ditt namn.
Vi älskar dig för alltid!



Man kanske skulle bli poet?
Tog faktiskt bussen idag, mamma trodde nog inte att jag skulle hinne. Hade käkat klart frukosten kvart över sju, bussen gick 7.33. Men men, man e ju van att stressa lugnt*hehe*. Fick faktiskt vänta på bussen i fem min och då hade jag inte cyklat allt jag kunde, var ju halt....

Yes imon kommer den dagen jag längtat på i en månad =) The firestation eller estastion a la fuerte(eller nåt sånt). Var längesen jag pluggade spanska...

Nähe ska la göra lite nytta

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits