Fia

Fia

Gott att ligga i lillmattes knä när hon sitter vid datan.
Igår när hon låg i mitt knä och det var en hund som gnydde på datorn, reste hon sig blixsnabbt och lyssnade och sprang till trappen och glodde ner.
Idag berättade mamma att när hon låg i mattes knä så var det något i tvättstugan som precis lät som om Ludde rev med tassen mot mattan. Fia reste sig och lyssnade noga och tittade mot tvättstugan.
Hur berättar man för henne att Ludde inte kommer tillbaka. Fan, han kommer inte tillbaka.

Har skrivit nästan hela dagen på projektarbetet. Är alldeles strax klar om krockkudden och lite säkerhet inne i bilen. Rätt nöjd över min flitighet =)
Idag kom syrrans och hennes fästman hit för att käka middag. De hade med sig spelet Twister som vi hade på festen. Hehe, det var kul när stela pappa skulle försöka nå alla prickar ;o)

Ringde till Ida nyss men inga svara, antar hon är på sjukhuset med sin mor, hoppas att allt är bra. Tänker på dig!

Lyssnar på Tina Turner - Simple The Best. När jag hör den tänker jag på Ludde eftersom jag gjorde en film med bilder och filmer till musik, bla med denna låten. Försöker hitta den....
Ja Ludde, du är simple the best.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits