Fysiken börjar nu

Det var nära jag missade bussen idag... Tur att det var torr asfalt för det mesta annars hade jag inte kunnat cykla som en galning... Fysiken börjar om 5 min. SÅ tradigt...

Drömde att syrran var gravid i sjätte veckan sen gjorde hon abort... Fast den aborten var väl inte den trevligaste. Så förbaskat trött på dessa otäcka drömmarna nu.

På trendträningen ska det bli kul, body jam för tredje och sista gången. Det är svinkul att dansa loss ;o)

Igårkväll lastade pappa och jag över mina tynger jag har i bilen så jag slapp köra runt med det i onödan. Jag bländer ju bara folk när nosen pekar uppåt*hehe*.

Nähe nu börjar alla dra sig till fysiken. Kan ingen rädda mig? Ett brandlarm kanske? En tornado? Strömavbrott? Vad som helst bara jag slipper fysiken*gah*...

Adios

Kommentarer:
Postat av: vada

Måste säga you go girl. Härligt me kvinnliga brandmän eller heter det brandkvinna? Förvirrad! Min pappa är brandman och ja hade satsat på det yrket om ja inte hade varit så förbaskat liten. hehe Men träning älskar ja och då spelar det ingen roll hur lång man är. Håller med dig om Bodyjam. Det och combat är mina absoluta favvisar och jag längtar till det är dags att skaka rumpa nästa gång. Ett så befriande pass så man dansar hela vägen hem.

Tjingeling


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits