Ha ett underbart liv

Behöver man säga att det inte blev så mycket gjort igår? Kollade lite på historian men det var alles. Låg och vilade och sen gosade jag hos mamma när hon låg i sin säng.
Och sen kom Stranne så då var man ju tvungen att bråka med honom. Fast jag hade han och brorsan mot mig samtidigt, orättvist faktiskt.

Idag har man håltimme från 9 till kvart i ett. Försökte läsa lite religion men Lotta och jag diskuterade massa tjafs ;o) Sen kom lärarna in och skulle fika i det grupprummet vi satt i. Jag sa att vi kunde gå men det behövde vi inte... Så där satt vi som små änglar och lyssnade på lärarprat...

Var i Lantan igår och köpte sallad och sånt till middagen. Den salladen vi gör är såå god, med honungsmelon, cheshownötter (hur det nu stavas) och annat*mumma*.

Ikväll vill jag sitta i solen och bara vara cool, ha ett underbart liv (låt från Brandsta). Längesen man lyssnade på dom. Men jag har inte tid att sitta i solen ikväll för jag ska på tjejmiddag juhe. Hoppas det blir kul, alla tjejer från klassen ska komma.

Sen e det ju premiär för Brokeback mountian ikväll. Vill se den nån gång, men det är så många jag vill se. Ice Age 2 är ju störtskön, på trailern då.
Får ladda hem istället, kostar ju att gå på massa bio.
Och så ska jag köpa present till Ida. Vet inte vad jag ska köpa.

Nähe... får försöka göra lite nytta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits