Haaaalt!

Idag var det svinhalt på E22.an. Körde förbi en kille som hade kört in i vajjerräcket och stod mot nosen mot mig i min fil. Jag ville stanna och fråga hur det var med han men tågbussen låg bakom mig. Skulle köra av vid galtsjön för att slippa ha bussen bakom mig men när jag ska bromsa i den låga farten och svänga in på avfarten fortsätter jag rätt fram, och jag körde sakta! Livsfarligt för tusan, blev omkörd av en dum sak som vill köra i modden*sucka*...

Tur att jag inte har lastat väck tungden därbak, planerade att göra det igår. Förbannade snö...

Nähe nu ska jag faktiskt börja med projektarbetet. Det ska ju redovisas denna veckan och jag har inte börjat skriva om arbetet än*shitt*.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits