Helvete med

Håltimmen var så seg. Fast jag gjorde lite teckenspråk, vi hade ju läxa idag. Brukar alltid göra den i sista minuten ;o)

Men det var inte kul på fysiken idag. Fick 2 poäng under G, alltså IG. Fan vad jag e trött på det. Det var mitt tredje IG i mitt liv.
Sen när vi skulle räkna så står han ju framför och glor och stinker svett så förbannat*sucka*. Under genomgången gjorde han ju fel flera gånger och var osäker så han fick titta i boken. Då är man inte en bra lärare tycker jag....

Är så trött idag. Sov illa som vanligt. Drömde en massa, bla att jag tappade tänder, inte kul. Vill bara sova en jädra natt utan att drömma....

Bussen går om mindre än en kvart. Vill hem och äta, e hungrig, sen måste jag göra mig vacker till middagen. Ja försöka iaf.

Det är fint väder iaf. Men jag hinner ju inte njuta av det så länge...

Keep going.....*zzzzzZZ*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits