Höstbild


Tänkte att man kunde tänka på lite annat än snö ett tag...

Höstbild


Är det någon mer än jag som älskar att fotografera? Jag tycker mest om ta fota natur och djur. Har väl tagit snart 3000 bilder med min digitalkamera ;o)

Ikväll ska det bli kul med lite fest hos syrran. Tack för att vi är inbjudna ;o)

Dagens låt: Andrea Bocelli - Can´t Help Falling In Love
Fast det finns många bra låtar med honom på italienska.
Den magnifika rösten är det inte många som har...

Stackars mamma, hon är så trött. Det börjar bli mycket för henne, hon har ju ledförslitningar, problem med ryggen, och inte förlänge sen fick hon reda på att det är stora höftproblem från henne släkt.
Om jag hade varit rik mamma, skulle jag bjudit dig och pappa på en resa till Italien som du önskar. Då skulle ni två få åka på en gondoltur i Venedig. Äta på en fin restaurang och lyssna på Andrea Bocelli som du tycker om. Det kan inte bota dina sjukdomar, men kanske hela själen lite, om jag hade pengar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits