Ingen tp

Usch vad pinsamt. Skulle prata med en lärare varför jag inte var på GISen i torsdags, visste ju inte om min mentor hade sagt nåt. Vem tror ni börjar bli tårögd? Sucka, man känner ju sig rätt dum... Men tack och lov så känner jag ju den läraren rätt väl och så e han ju så snäll så. Men iaf...

Nu på håltimmen har jag pratat med min handledare i projektarbetet. Blev som vanligt ett längre möte. När han väl börjar prata om nåt så tar det aldrig slut och så e han så seg*ler*.
Sen när jag gick fem minuter försent till teckenspråk så var det inställt. Så nu väntar jag till 20 över 2 då trendträning börjar.
Kom på att jag kunde ju skicka hem lite om projektarbetet som jag sparat på min data här.
Ska försöka få tag på mentor igen, vet ju inte om jag ska friskanmäla mig eller inte.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits