Jag dör!!

Det hände tyvärr ingen katastrof så jag fick pina mig genom den sista fysiklektionen innan provet. Retade mig som vanligt att läraren står framför en och glor på en. Vill jag ha hjälp så räcker jag faktiskt upp handen, man behöver inte stå framför och glo så fort man slutar skriva*sucka*. Sätt dig vi kataden(stavas det så?) som alla andra lärare och så ropar vi på dig när vi vill ha din s.k hjälp. Det funkar för alla andra lärare....

Syrran och hennes fästman kom på middagen idag*trevligt*. Så jag kom inte upp till rummet förrens kl sju. Vi fick ju efterrätt med, glass med blåbär. Jag garvade ihjäl mig på deras blåa tänder och läppar*asg*. Fast man käkade ju inte sånt krafs själv*höhö*.

Det var egentligen inte meningen att jag skulle starta upp datorn, har ju liiite att göra om man säger så, men jag var tvungen att lyssna på lite melodifestivallåtar juhe...

Sötizen i receptionen var inne på kontoret bakom receptionen när jag kom in idag. Han log och tittade på mig innan jag hann öppna dörren. Men sen när jag skulle gå var han inte där =o(  Han e sååå söööt :o)

Brorsan fick hem The Legend Of Zorro. Måste se den nån dag man har tid, om så där två veckor till.

Gick ju till pappa innan trendträningen för att hämta hans bil, eller mammas hade han med sig idag, för att sen köra till Ron sportsclub. För när jag slutar så hinner jag inte springa till bussen. Så då lämnar jag den hos pappa igen och hoppar på andra sidan stan, då hinner jag med minst 10 min. På det sättet slipper jag köra in min bil bara för den sträckan. Fast det e jobbigt att gå genom stao flera gånger. Tur man e ung och frisk.
Bytte ju inte om innan jag körde iväg. När jag går ut så SNÖADE det!! Jag ville bara lägga mig ner och dö! Jag vill ha vår så man kan ut och springa med lite mer lust. Och det var inga små flingor heller*sucka tungt*. 

Fia tar ihjäl mig, hårar gör hon oxå... Hon ska ju kela när jag sitter här. Och matte har inte alltid hjärta att hiva ner henne...Nu sitter hon på datan...Jobbig katt.

Halv åtta e klockan... Tycker den bara tickar förbi nu förtiden..

Projektarbetet var det ja..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits