Jag vill ta studenten

Okej jag skulle ut en runda innan skolan började. Men sen så tog det ett tag att smälta frukosten och sen skulle det bli för stressigt. Så jag får ta det när jag slutat.

Jag hade ju för mig att religonsprovet var inom de närmaste veckorna. Men att det var nästa fredag visste jag inte. Samma dag som projektarbetet och biologibreddningsarbetet ska vara klart. Nu börjar jag allvarligt känna stress, och det är ovanligt för mig. Jag får paniiik...

Imon har jag fysikprov. Eftersom jag hatar fysik och tycker det e tradigt så ska jag börja plugga idag. Jag vet ändå att det inte kommer gå bra hur mycket jag än försöker.

Nu så slutade vi historian tidigare så jag har en håltimme nu. Jag tänkte faktiskt skriva ut lite om pansarvagnar*höhö*.

Snacka om att jag drömde en massa inatt med, och sen skrek katten utanför dörren imorse eller var det inatt? Sover dåligt iaf... Tur jag hade sovmorgon, tog en hel halvtimme att komma upp efter klockan ringt.

Brände en skiva så jag kunde lyssna på schlagers i bilen*wei*.

Blev nyss inbjuden till tjejmiddag med alla NV03s tjejer. Ska bli kul. Fast väldigt dålig tajming.
Jag vet vad jag ska göra de närmsta dagarna till fredag iaf. Detblir inte bli kul*tycka synd om*.
Ja jag vet, jag får skylla mig själv...

Men i april blir det nog lugnare.. Om man inte räknar med redovisningarna av arbetena då...*faen*...

För jag vill ta studenteeeeen! NU!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits