Kallt eller varmt?

Struntade i att titta på filmen igår och idag, det var ju endå friviliigt. Lade ner mer tid på att plugga till provet.
Har nyss gjort religionsprovet, gick väl sådär. Hoppas på VG, annars blir jag glad för G.

Hade träningsvärk igår och det blev inte bättre att vissa ska peta på en ;o) Hoppas du fick lite tröst av att mobba mig *ler*.

Sov så gott inatt. Somnade stendöd, eller ja, gråtans och vaknade vid halv nio, hade ställt mobilen då. Men jag gick upp halv tio istället ;o)
Saknar Ludde så förfärligt, vet inte vad jag ska ta mig till.
Och så ska jag snart göra rullbandstestet och söka till SMO. Ska snart till optikern och få nya linser, ungdomsmottagningen för p-piller (denna mensvärk önskar jag inte ens min fiende) och blodgivaren är det snart dax.
Nu när man har gjort provet kan man blicka framåt till projektarbetet och biologibreddning. Blir ingen avkoppling här inte. Längtar till påsklovet då det e brandstationen som gäller.
Soligt och varmt har det varit idag, men jag har ju pluggat så jag hann inte gå ut. Nu när man har slutat så gick solen i moln och det är svinkallt*bahh*. Det har varit soligt HELA dagen utom nu. Helt galet...


Cyklade en runda igårkväll, men det var kallt. Hoppas att det är varmare idag.
Hungrig är jag med, magen skriker.

Ska skriva ut papprena till rullbandstestet. Sen ska jag skriva på arbetet.
40 minuter innan bussen går. Hinner göra lite nytta tills dess.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits