Köpa bananer

Det gick inte såå bra på trendträningen igår. Vi hade boxning och jag råkade ta ut mig lite väl bra. Hade inte käkat så där mycket, men endå var jag ju inte hungrig när vi började. Så i slutet var jag nära att spy, fick sätta mig ner när de andra stretschade (hur stavas det? Lotta visste inte heller). De tyckte jag såg väldigt blek ut.
Det tog ju evigheter innan jag kunde gå ut till receptionen, var bara tvungen att köpa mig en banan. Gissa vem som stod där? Just det, sötizen ;o) Skulle ge han en hundring, darrade så mycket av trötthet att jag tappade den*ler*. Men han bara flinade och sa att jag behövde den dära bananen. Sen frågade han vad vi hade haft på träningen, eftersom jag  var så förtrollad av hans leende tog det ett tag innan jag kom på att vi hade boxning. Skulle prata mer men sen ropade en unge på honom så han försvann*buuää*. Den ungen ska jag strypa som pappa föreslog =o)

Så nu ska jag köpa bananer varje gång. Det är värt en femma ;o)
Fortsättning nästa måndag....

Jag ställde bilen hos pappa och åkte hem med brorsan. Tog bussen in på morgonen och tar bilen hem. Sparade pengar där juhe, och eliminerar risken att tuppa av körandes. Mådde illa resten av dan sen.. Ska nog äta lite mer nästa gång. Eller så ska man tajma så man tuppar av vid receptionen*feteflin*. Skulle slå vad att han inte jobbar just då...

Nu har vi slutat GISen, ska titta på en film på historian, funderar på att skippa den. Vill hem och sova.. Somnade inte förrens halv 2 nåt. Var tvungen att försöka trösta en kompis via sms. Tänker på dig!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits