Köpte mjölk

Då var äntligen projektarbetet inlämnat. Höll på med det hela morgonen idag. Men det blev proffsigt ;o)
När jag skulle skicka arbetet gick det inte på varken groupwise, hotmail eller luna. Så jag fick bränna. Och när jag skulle skriva ut det så blev det först på båda sidor om pappret. Fick ju ändra i skrivaren och sen skriva ut igen. Då tog pappret slut så det fick jag hämta. Men nu e det klart =) Så skönt att bli av med det.

Igårkväll när jag skulle somna lät det som om någon bläddrade i papper vid datorn. Imorse skulle jag se om något ramlat eller nåt, men nix jag kunde inte hitta något förklaring. En bunt med papper låg under Fias korg. Testade att bländra i den bunten och det lät likadant som igår. Mystiskt, som om det var någon som bläddrade...

Såg sista avsnittet på Medium igår. Säsongsavslutning*buuäää*. Det är ju så bra.

Jag borde nog städa mitt rum tror jag. Har ju inte orkat ta tag i det när jag har haft annat att göra*sucka*. Och imon kommer ju folk till LANet, kanske bäst att ha iordninggjort då...


Köpte mjölk i lantan, glömde köpa kasse så jag tog alla fem mjölkpaket i famnen, det var lite svårt att låsa upp bildörren*ler*.
Sen när jag kom hem lagade jag maten. Mamma började jobba idag...

Ska göra rullbandstestet på onsdag. Ska nog ut en sväng idag för att träna upp bena lite. Kanske inte gör så mycket men det känns bättre till onsdagen iaf.

Hur e det med bihålorna Daniel? Synd att du inte kan komma imon, hade varit kul att slippa bli mest dödad för en gångs skull ;o) *höhö*

Åå om man skulle titta på en film för att fira att man slipper det arbetet nu? Brorsan fick ju hem Legenden om Zorro förra veckan. Måste ju se den snart.

Dagens låt: Kelly Clarkson - Beautiful Disaster

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits