LAN

Glömde skriva att jag drömde om Ludde inatt. Han var ledsen, vet inte varför, kommer inte ihåg mer...

Idag har jag skrivit konstant om projektarbetet*stolt*. Har lite kvar men jag börjar ju inte förrens tio i ett imorgon.

Har mått illa i hela veckan, vet inte varför. Täppt i näsan e jag fortfarande, mamma tror det e hasseln som börjar komma. Allergisk mot pollen....och katten....

På lördag ska det bli LAN här. Fast på dagen, vi brukar lana på natten men alla är ju så trötta så vi ska testa ta det på dagen istället. Ska faktiskt bli sköj även om jag har tröttnat.
Fresten vill du vara med Daniel? Om du är friskare då...

Får se när jag ska göra rullbandstestet med...

Mamma är piggare nu iaf. Hon börjar jobba imorgon. Nu kommer det bli ensamt när jag kommer hem. Han kom alltid och hälsade när han varit ensam hemma*sucka*.
Längtar till brandstationen...

När jag körde hem idag såg jag en stor fågel svajja bland trätopparna. Varje gång blir jag lika avundsjuk. Jag vill med kunna flyga och segla på vinden*drömmer*...

Nu ska jag drömma vidare i sängs...
Nattinatti

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits