Miss you

Ska jag aldrig komma över din bortgång? Hur länge kommer jag ha tårar kvar? Kan inte läsa religion, ser suddigt av tårarna. Varje gång jag tittar ut genom mitt fönster vet jag att du ligger inte långt ifrån mig, fast under jorden ruttnar du bort från mig. Det är det som är den hemska, maskar och annat som vill åt dig under filten. Fan.. Det är så tomt, saknar dig mer och mer.

I will always remember when you laid your head on my leg,
when you look at me so said
were you afraid?
But you tried to console
and make me whole.
The last memory you have of me, I was crying
Did you know, that you were dying?
It was so hard to see you so old,
why is the world so cold?
I love you, was the word I say,
when you forever go away.


(okej engelska är inte min starka sida, så det finns säkert många verbfel och stavfel, men det är inte det viktigaste tycker jag)

Du finns alltid i mitt hjärta, var jag än är. Miss you..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits