Nåt under bilen

Min lille bil.... Idag så släpade jag en rostig bit på marken. Den biten som håller upp tanken hade lossnat. Stod på vägen och försökte dra loss den efter pappas order. Men det gick inte så bra, satt där i snön och försökte sparka väck den under bilen, snacka om att folk glodde*hmf*. Fick inte väck fanskapet men istället för attt släpa på marken så pekade den ut på sidan istället ;o) Så den är inne hos pappa på lagning...

Mamma ska vara sjukskriven i två veckor nu. Läkaren sa att hon måste acceptera att hon är sjuk.

Sitter och har tråkig GIS nu. Längtar till vi har eget arbete istället för det tråkiga.

Men snart har vi historia och sen slutar jag. Planerade att göra bältesundersökningen idag, men det är bara på planeringsstadiet.

Drömde en härlig dröm inatt, fick jobb som brandman och fick ett larmställ som Kristianstad har, alltstå gul,svart och beige.. Men jag hann inte ta på mig den förrens jag vakna*sucka*.
Men jag drömde iaf ingen mardröm, tack och lov....


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits