Orkar inte mer

Det är inte min dag idag säger jag bara. Drömde en massa. Jag skulle försöka gömma mig för nån otäck varelse med det gick inget vidare. Sen drömde jag om Ludde. Han följde efter oss överallt. Jag visste att han var död, men eftersom han var med oss så tydligt försökte vi ge han mat men han kunde ju givetvis inte äta. Sen drömde jag om någon man med röd tröja som hade svårt att andas. Jag såg aldrig ansiktet tydligt men kroppsbyggnaden och halsen påminde om pappa. *sucka* Ingen som kan få mina drömmar att försvinna?

Ville först inte gå till skolan, orkar inte med detta mer. Jag vill sova! Så eftersom jag kom sent ut säng begav jag mig hemifrån sent. När jag kom till skulle jag skolan parkera jag på lärarparkeringen (ja vet men på den vanliga parkeringen är det svårt att hitta platser). Så jag tänkte ju backa in. Det var flera lediga parkeringsplatser så jag kör ju in på dom för att vända upp bättre och backa in. Lite svårt att förklara men när jag skulle vända upp kom det en lärarinna och tvärnitar. På nåt sätt verkade hon tro att jag skulle parkera längs med alla parkeringar och hon kunde smita förbi innan jag parkerat. Men okej, det var mitt fel med, jag tog förgivet att jag fick parkera först eftersom jag kom först. Lärarinnan blev skitsur och skakade på huvet. Varför ska jag alltid göra massa misstag?
Jag vill bara hem och lägga mig i sängen och inte gå upp förrens all sorg och problem går över.. Det har inte gått en jädra dag utan jag har gråtit för Ludde. När ska sorgen gå över?

Sitter och har GIS. Mycket att stå i i det ämnet oxå...

Sorry om det blev ett gnällinlägg men jag är trött på allting, ALLT!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits