Pannkakor

Sa jag att solen sken? Glöm det, efter att ha åkt buss fem min så gick solen imoln. När jag kom hem började snö. Senare bara vräkte det ner*gahhh*. Fick ut och skotta igen...

Skulle göra pannkakor för första gången. Busenkelt, trodde jag.. Fel av mig. Första pannkakan blev ju som en stor hög efter att ha försökt vända på den. Den andra blev stor och tjock och söndertrasad. Den tredje blev stor och tjock men hel *wow*. Sen så fattade jag att man kanske inte skulle göra dom sååå stora och tjocka. Så när jag gjorde dom mindre blev dom så fina så *hehe*...

Men nu kommer snart mamma hem från jobbet. Ska hjälpa far göra lite mat till henne.

Kul att många läser min blogg, synd bara att jag inte vet vilka ni är, skulle vara kul och se om ni med hade bloggar ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits